Doorgaan naar inhoud
🚚Gratis verzending 🕘Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis 📝30 dagen niet goed, geld terug garantie
🚚Gratis verzending 🕘Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis 📝30 dagen niet goed, geld terug garantie

Onze algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open. Lekker kort en duidelijk, zonder moeilijke woorden. Liever de ingewikkelde versie lezen? Bekijk dan de algemene voorwaarden die we hebben opgesteld.

1. Definities

We gebruiken geen moeilijke woorden. Voor ons is maar één definitie belangrijk: Klant. Koning.

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

Hoi! Wij zijn Phreeze, we worden in het dagelijkse leven ook wel "Freeze", "Freeza" of B.T ECOMMERCE BV genoemd. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:

Contact

  • Bel ons: 010 230 78 71
  • Whatsapp ons: 010 230 78 71
  • Mail ons: info@phreeze.nl
  • Schrijf ons: Linschotenstraat 22A, 3044AW Rotterdam

Beschikbaarheid

  • Maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18:00 uur;

Handige nummers

  • KvK-nummer: 83650571
  • BTW-identificatienummer: NL862947145B01

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook.

4. Het aanbod

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kunt ruilen. Foutje op de productpagina? Daar mag je ons natuurlijk aan houden. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van tevoren had kunnen weten.

5. De overeenkomst

  1. We werken elke dag aan een veilige webomgeving. Kun jij met een gerust hart bij ons winkelen.
  2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden we je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
  3. We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website. Bonnetje kwijt? Geen probleem. De digitale versie kun je terugvinden in je Phreeze-account.

6. Herroepingsrecht

  1. Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retour aan te melden, daarna heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.
  2. ‘Daarom’ accepteren we ook als reden.

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

Pak je pakket uit op jouw manier en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee? Doe er dan niets mee waarvan je zelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

  1. We sturen je een bevestiging van je aanvraag;
  2. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

9. Verzendkosten bij retourneren

Die zijn er natuurlijk niet.

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

  1. Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  2. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  3. Hygiëneproducten zoals oortjes en earbuds

11. De prijs

  1. Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
  2. De prijzen in onze winkels en op onze website zijn hetzelfde. Wel zo makkelijk.
  3. Alle prijzen zijn inclusief btw.
  4. Normale verzending is altijd gratis. Heen én terug.
  5. Kies je voor Same-Day delivery? Dan betaal je € 4,95 aan verzendkosten.

12. Nakomen beloftes en garantie

  1. We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
  2. Jij hebt recht op een goed product. Punt. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, zetten we dat altijd op de productpagina.
 

13. Bezorging en uitvoering

  1. We doen er alles, maar dan ook écht alles aan om jou blij te maken. Daar zijn we zelfs een beetje obsessief in.
  2. Als je voor 21.00 uur bestelt, heb je jouw aankoop de volgende dag al in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.
  3. In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen
  4. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

14. Betaling

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
  2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
 

15. Klachten

  1. Heb je een klacht? Dat vinden we heel vervelend. Zo vervelend zelfs, dat we verschillende noodplannen klaar hebben liggen voor het geval dat jij een klacht hebt. Zo weten we zeker dat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.
  2. Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
  3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
  4. Kom je er echt niet uit bij ons? Dan kan je ook een klacht indienen bij de Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis voor je bemiddelen.
  5. Kom je er ook niet uit met de Stichting WebwinkelKeur? Dan kan je een door de Stichting WebwinkelKeur onafhankelijke geschillencomissie inschakelen. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend zowel voor ons, als voor jou. Het kost ook geld die je moet betalen voordat je een geschil kan starten.
  6. Je kan natuurlijk ook direct een klacht indienen via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr)

16. Geschillen

Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

17. En dan dit

Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.