Doorgaan naar inhoud
🚚Gratis verzending 🕘Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis 📝30 dagen niet goed, geld terug garantie
🕘Voor 21:00 besteld, morgen in huis 📝30 dagen niet goed, geld terug garantie

Contact

Kom je er niet uit?

We beloven al je vragen te beantwoorden binnen 8 uur.

Bestellen & Levering

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen, en nu?

Ontbreekt er een artikel in jouw zending? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@phreeze.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?

Soms ervaren wij een technische vertraging, waardoor je je orderbevestiging tot 4 uur later kunt ontvangen. Let op: Deze e-mail kan in je spam- of ongewenste inbox terechtkomen. Heb je de bevestiging na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan telefonisch, mail of via de livechat om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Als je vandaag vóór 21.00 uur bestelt, wordt je pakketje morgen gratis thuisbezorgd. Zelfs op zondag. Ook als je voor een andere dag kiest is bezorging gratis. Bij Phreeze.nl betaal je geen verzendkosten. Wil je gebruik maken van een andere pakketdienst of heb je speciale wensen, zoals een handtekening? Dan kunnen er extra kosten aan verbonden zijn. Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in je account of in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet je nog niet waar je pakketje blijft?
Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heb je jouw pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorgdag nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.

Ik ben niet tevreden over het product. Waar kan ik mijn ei kwijt?

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Retourneren

Ik wil retourneren, hoe doe ik dat?

Ons retourbeleid:
🔄 Ruilen? Gratis retourlabel.
💸 Geld terug? Je betaalt voor het retourlabel.
🔨 Was het onze fout? Altijd een gratis retourlabel.

Volg dan onderstaande stappen:

1. De artikelen kunnen alleen geretourneerd worden mits deze niet beschadigd of gedragen zijn in de originele verpakking.
2. De artikelen kunnen alleen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst.
3. Stuur een mail naar info@phreeze.nl met daarin je ordernummer en welke artikelen je retour stuurt. Vervolgens ontvang je instructies over de retourzending.
4. Wanneer wij je retour hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestiging per mail.
5. Wij storten het bedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.
6. Wil je 1 of meerdere artikelen ruilen, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Let op: retourneren is op eigen risico en kosten. Bewaar je verzendbewijs goed totdat het zeker is dat we deze hebben ontvangen.

Wat voor soort garantie heb ik?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.

Het garantietype geeft daarbij aan hoe je product wordt gerepareerd. We hebben 2 soorten garanties:

  • Via Phreeze. Na het aanmelden van de reparatie ontvang je een verzendlabel. Stuur je product op of breng 'm langs in één van onze winkels.
  • Bij jou thuis. Hierbij stuur je 't product niet zelf terug. Na het aanmelden van de reparatie wordt er contact met je opgenomen om te bepalen wat de beste oplossing is. Denk bijvoorbeeld aan een reparatie bij jou thuis, het product ophalen voor reparatie, het toesturen van vervangende onderdelen of het omruilen voor een nieuw product.

Het garantietype wordt bepaald nadat de retour is aangemeld.

Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel via de stappenplan.

Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Of wanneer het scherm van je telefoon kapot is nadat je 'm hebt laten vallen. Een reparateur onderzoekt je product om vast te stellen hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.

Wat is de Phreeze upgrade?

De Phreeze upgrade biedt je een garantie op het gehele Phreeze assortiment. Kan je aantonen dat er schade is ontstaan aan bijvoorbeeld je smartphone of tablet door een Phreeze product? Dan kan je aanspraak maken op de Phreeze upgrade tot wel €2000,- per reparatie of vervanging.

De Phreeze upgrade is niet van toepassing als schade aan de aangesloten apparatuur het gevolg is van:

  • stroomstoten van telefoonkabels, als de aangesloten apparatuur niet goed of niet rechtstreeks was aangesloten op een Phreeze-product dat bescherming biedt tegen stroomstoten van telefoonlijnen;
  • stroomstoten van coaxkabels, als de aangesloten apparatuur niet goed of niet rechtstreeks was aangesloten op een Belkin-product dat bescherming biedt tegen stroomstoten van coaxkabels;
  • stroomstoten van netwerkkabels, als de aangesloten apparatuur niet goed of niet rechtstreeks was aangesloten op een Phreeze-product dat bescherming biedt tegen stroomstoten van netwerkkabels

Zakelijk

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met klantenservice@phreeze.nl om een kredietaanvraag te doen. Een kredietaanvraag duurt maximaal 2 werkdagen

Hoe vraag ik een offerte aan?

Neem contact met ons op voor een offerte op maat, geef hierin in ieder geval aan welk product je wilt bestellen en in welke aantallen. Wij sturen je dan zo snel mogelijk een offerte op maat.

Kan ik producten bestellen zonder btw?

Nee, Phreeze factureert altijd met Nederlandse btw. Op het moment dat jouw onderneming btw-plichtig is kan deze btw teruggevorderd worden via de btw-aangifte. Bestel je vanuit België? Dan kan je gebruik maken van een vrijstelling van BTW, de bestelling dient dan via de mail te verlopen en kan dan niet via de webshop lopen, helaas.

Waar kan ik mijn facturen vinden?

Facturen worden digitaal meegestuurd met de orderbevestiging. Je kan deze terug vinden in je mail of op je account.

Contactgegevens

Online contactgegevens

Website: www.phreeze.nl

E-mail: info@phreeze.nl

Klachten: info@phreeze.nl

Telefoon : 010 - 230 7871 (Bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 18:00)

Livechat : via de webshop

Postadres

Phreeze Store
T.a.v. Klantenservice
Linschotenstraat 22A
3044AW Rotterdam, Nederland

Retouradres

Phreeze Store
T.a.v. Retourafdeling
Linschotenstraat 22A
3044AW Rotterdam, Nederland

Registratie

BTW nummer NL: NL862947868B01

KVK nummer: 83652876

Vestiging: KVK Rotterdam